Prawo odstąpienia od umowy

1. Kupujący (Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach Konsumenta) ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie 14 (słownie: czternastu) dni.

Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej – Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, zawierającego umowę bezpośrednio z wiązaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

2. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Produktu lub w którym osoba trzecia wskazana przez Klienta, inna niż przewoźnik, weszła w posiadanie Produktu.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Lulumoon Sp. z o.o. o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy za pomocą jednoznacznego oświadczenia (np. list wysłany pocztą, lub e-mailem). Gotowy formularz odstąpienia od umowy dostępny jest również na stronie www.lulumoon.pl.

4. W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia, koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.

Reklamacje/zwroty

1. Lulumoon Sp. z o.o. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem za wady towaru na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego.

2. Reklamację można zgłosić pisemnie lub elektronicznie na adres: ul. Częstochowska 64/173, 93-121 Łódź lub sklep@lulumoon.pl

3. Lulumoon Sp. z o.o. rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

4. Zwrotowi bez zadawania pytań podlega tylko towar bez widocznych oznak używania, czysty, kompletny, bezwonny, z nienaruszonymi metkami, wszywkami.  Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem lub fakturą oraz informacją o numerze konta na jakie należy przelać zwracane pieniądze. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Klient zwracając paczkę ponosi koszt odesłania paczki.

5. Zwrot należności następuje przelewem na konto wskazane przez Klienta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy sprzedaży lub na rachunek bankowy, z którego Klient dokonał zapłaty internetowym przelewem bankowym, nie później niż 14 dni od momentu otrzymania zwracanych produktów oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

6. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

7. Jeżeli dostarczony produkt jest zgodny z Państwa zamówieniem, ale chcieliby Państwo wymienić go na inny prosimy o zgłoszenie tego faktu drogą e-mail, bądź telefonicznie.

8.  Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

9. „Lulumoon” Sp. z o. o. ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta za brak zgodności Towaru z umową sprzedaży istniejący w chwili jego doręczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od momentu wydania lub upływu minimalnej trwałości Towaru.

10. „Lulumoon” Sp. z o. o ponosi wobec Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta odpowiedzialność z tego tytułu na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2022 r. poz. 2337). Reklamacja może zostać złożona przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę z na prawach Konsumenta na piśmie/mailowo i przesłana na adres: ul. Częstochowska 64/173, 93-121 Łódź lub sklep@lulumoon.pl”

Prosimy o dołączenie do zwrotu wydrukowanego formularza dostępnego poniżej:

Formularz zwrotu