Odbiór osobisty

Odbiór osobisty jest możliwy w dwóch lokalizacjach. Obecnie nie posiadamy sklepu stacjonarnego.
Zamówione artykuły można odebrać po uprzednim umówieniu się mailowo bądź telefonicznie.
Kontakt telefoniczny (od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-16:00)

Łódź Częstochowska
Częstochowska 64, Łódź
mail: kontakt@lulumoon.pl
tel.: 692 652 960

Łódź Pomorska
Pomorska 374a, Łódź
mail: kontakt@lulumoon.pl
tel.: 533 322 331

Wysyłka zamówień

1.  Dostawa jest realizowana tylko i wyłącznie na terytorium Polski.

2.  Klient może wybrać jedną z następujących form dostawy zamówionych towarów: 

- Paczkomat: 15 zł

- Kurier 17,50 zł

Zamówienie powyżej 250 zł wysyłka gratis.

3. Średni czas realizacji zamówienia wynosi 2-3 dni robocze, a maksymalnie 5 dni roboczych, chyba, że informacja przy produkcie stanowi inaczej. Jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do wysłania zamówionych towarów ze sklepu. W szczególnych wypadkach i zamówieniach indywidualnych czas ten może ulec wydłużeniu, o czym poinformujemy klienta indywidualnie.

4. W czasie odbioru należy zwrócić szczególną uwagę na stan paczki, czy nie jest uszkodzona w sposób mechaniczny, czy taśma klejąca na przesyłce nie była zrywana. Jeżeli występują uszkodzenia, które mogą być przyczyną zniszczenia zawartości należy w obecności kuriera otworzyć przesyłkę.

 

§7 Prawo odstąpienia od umowy

 

1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zakupu w terminie 14 dni bez podawania przyczyny.

2. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Produktu lub w którym osoba trzecia wskazana przez Klienta, inna niż przewoźnik, weszła w posiadanie Produktu.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Lulumoon Sp. z o.o. o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy za pomocą jednoznacznego oświadczenia (np. list wysłany pocztą, lub e-mailem). Gotowy formularz odstąpienia od umowy dostępny jest również na stronie www.lulumoon.pl.

 

§8 Reklamacje/ Zwroty

 

1. Lulumoon Sp. z o.o. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem za wady towaru na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego.

2. Reklamację można zgłosić mailowo lub elektronicznie po zalogowaniu na koncie klienta.

3. Lulumoon Sp. z o.o. rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

4. Zwrotowi bez zadawania pytań podlega tylko towar bez widocznych oznak używania, czysty, kompletny, bezwonny, z nienaruszonymi metkami, wszywkami.  Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem lub fakturą oraz informacją o numerze konta na jakie należy przelać zwracane pieniądze. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Klient zwracając paczkę ponosi koszt odesłania paczki.

5. Zwracane lub reklamowane towary prosimy wysłać kurierem na adres:

Lulumoon Sp. z o.o.
ul. Częstochowska 64/173
93-121 Łódź

6. Zwrot należności następuje przelewem na konto wskazane przez Klienta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy sprzedaży lub na rachunek bankowy, z którego Klient dokonał zapłaty internetowym przelewem bankowym, nie później niż 14 dni od momentu otrzymania zwracanych produktów oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

7. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

8. Jeżeli dostarczony produkt jest zgodny z Państwa zamówieniem, ale chcieliby Państwo wymienić go na inny prosimy o zgłoszenie tego faktu drogą e-mail, bądź telefonicznie.

9. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

10. Formularz odstąpienia od umowy dostępny pod linkiem